REGULAMIN SKLEPU BROWAR WOŁOMIN
1. INFORMACJA
Właścicielem sklepu „Browar Wołomin” działającego pod adresem https://browarwolomin.pl/sklep/ jest:
ADRIAN MARCIN BUDEK PPUH „RECOMP”
05-200 Stare Grabie, ul. Szosa Jadowska 182
tel. 696 086 303
REGON: 140697722
NIP: 125-121-72-17
e-mail: biuro@browarwolomin.pl
2. INFORMACJE O PRODUKTACH
- Ceny w sklepie podane są w złotówkach (PLN) i zawierają podatek VAT.
- Na stronach produktów widnieją ceny w wartości brutto.
- Zdjęcia produktów przedstawione są w sposób poglądowy i mogą się delikatnie różnić się od rzeczywistego wyglądu, nie ma to jednak wpływu na właściwości i cechy produktu.
- Opis produktu jest zgodny z informacjami podanymi przez producenta
3. DOSTAWA
- Koszt przesyłki zawiera podatek VAT, jest doliczany automatycznie i jest widoczny w oknie koszyka w punkcie „Podsumowanie Koszyka”
- Koszt przesyłki doliczany automatycznie, nie dotyczy opcji „Odbiór osobisty”
- Towar dostarczany jest przez firmę kurierską
- Czas otrzymania przesyłki zależny jest od: kompletowania, rodzaju płatności, wystawienia dokumentu sprzedaży i spakowania
- Do każdego produktu wydawany jest dokument sprzedaży, który jest warunkiem gwarancji
- Przy odbiorze osobistym koszt dostawy wynosi 0zł.
4. PŁATNOŚCI
Sklep „BROWAR WOŁOMIN” akceptuje następujące formy płatności:
- Płatności PayU
- Płatność przelewem bankowym na rachunek sklepu „BROWAR WOŁOMIN” – przed wysłaniem towaru
- Płatność przy odbiorze – gotówka
5. ZAMÓWIENIA
- Zamówienia realizujemy w kolejności ich składania
- Informacja o przyjęciu zamówienia wysyłana jest pocztą elektroniczną i jest równoznaczna z zawarciem umowy kupna-sprzedaży wiążącej obie strony.
- Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia, gdyż złożenie zamówienie nie jest równoznaczne z jego przyjęciem.
- Przy wprowadzaniu danych osobowych prosimy o podanie numeru telefonu. Ułatwi to kontakt nam i firmie dostarczającej skompletowane zamówienie.
6. ZWROTY TOWARÓW
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami każdy klient ma prawo do zwrotu towaru w terminie do 14 dni od daty zakupu bez podania przyczyny i musi ten fakt poprzeć pisemnym oświadczeniem, które należy dołączyć do zwracanego towaru.
- Zwracany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania i musi być zapakowany w bezpieczne opakowanie. W przeciwnej sytuacji towar nie zostanie przyjęty.
- Koszty dostawy zwracanego towaru pokrywa klient
- Po spełnieniu wszystkich wymaganych punktów klientowi zostanie wystawiona faktura korygująca pomniejszona o koszty dostawy jakie poniósł sklep „BROWAR WOŁOMIN”
- Po podpisaniu i odesłaniu faktury korygującej przez klienta, wartość faktury korygującej zostanie zwrócona klientowi
7. REKLAMACJE
- Jeśli zakupiony towar posiada wady, koszt przesyłki pokrywa sklep „BROWAR WOŁOMIN”
- Wadliwy produkt należy wysłać na nasz koszt firmą kurierską po uprzednim kontakcie z naszym sklepem, w przeciwnym razie koszty transportu pokrywa klient
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni roboczych od daty otrzymania wadliwego produktu i są poddawane weryfikacji przez serwis.
- Wysyłany produkt powinien być zapakowany w opakowanie producenta lub w opakowanie zastępcze gwarantujące odpowiednią ochronę przy transporcie
- Jeśli dostarczony produkt okaże się sprawny lub wada wynikła z winy klienta sklep pobierze opłatę za transport
8. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Dane klientów przekazywane przy rejestracji i zamówieniu przetwarzane są przez ADRIAN MARCIN BUDEK PPUH „RECOMP: z siedzibą w 05-200 Stare Grabie, ul. Szosa Jadowska 182 w celu realizacji zamówienia i informowania o nowościach i promocjach (jeśli klient wyrazi zgodę)
- Więcej informacji pod adresem: https://browarwolomin.pl/polityka-prywatnosci/
- Sklep „BROWAR WOŁOMIN” nie udostępnia danych klientów innym firmom oraz osobom trzecim.
9. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Klient składający zamówienie akceptuje niniejszy regulamin.
- Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia jego umieszczenia na stronie https://browarwolomin.pl
- Niniejszy regulamin obowiązuje na czas nieokreślony
- Sklep „BROWAR WOŁOMIN” zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie.
- Sklep „BROWAR WOŁOMINE” nie ponosi odpowiedzialności za przerwy lub problemy w działaniu sklepu wynikłe z przyczyn technicznych (modernizacje, aktualizacje, konserwacje, wymiana serwerów) lub innych przyczyn niezależnych bezpośrednio od sklepu.