REGULAMIN SKLEPU BROWAR WOŁOMIN

1. INFORMACJA

Właścicielem sklepu „Browar Wołomin” działającego pod adresem https://browarwolomin.pl/sklep/ jest:

ADRIAN MARCIN BUDEK PPUH „RECOMP”
05-200 Stare Grabie, ul. Szosa Jadowska 182
tel. 696 086 303
REGON: 140697722
NIP: 125-121-72-17
e-mail: biuro@browarwolomin.pl

2. INFORMACJE O PRODUKTACH

  1. Ceny w sklepie podane są w złotówkach (PLN) i zawierają podatek VAT.
  2. Na stronach produktów widnieją ceny w wartości brutto.
  3. Zdjęcia produktów przedstawione są w sposób poglądowy i mogą się delikatnie różnić się od rzeczywistego wyglądu, nie ma to jednak wpływu na właściwości i cechy produktu.
  4. Opis produktu jest zgodny z informacjami podanymi przez producenta

3. DOSTAWA

  1. Koszt przesyłki zawiera podatek VAT, jest doliczany automatycznie i jest widoczny w oknie koszyka w punkcie „Podsumowanie Koszyka”
  2. Koszt przesyłki doliczany automatycznie, nie dotyczy opcji „Odbiór osobisty”
  3. Towar dostarczany jest przez firmę kurierską
  4. Czas otrzymania przesyłki zależny jest od: kompletowania, rodzaju płatności, wystawienia dokumentu sprzedaży i spakowania
  5. Do każdego produktu wydawany jest dokument sprzedaży, który jest warunkiem gwarancji
  6. Przy odbiorze osobistym koszt dostawy wynosi 0zł.

4. PŁATNOŚCI

Sklep „BROWAR WOŁOMIN” akceptuje następujące formy płatności:

  1. Płatności PayU
  2. Płatność przelewem bankowym na rachunek sklepu „BROWAR WOŁOMIN” – przed wysłaniem towaru
  3. Płatność przy odbiorze – gotówka

5. ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienia realizujemy w kolejności ich składania
  2. Informacja o przyjęciu zamówienia wysyłana jest pocztą elektroniczną i jest równoznaczna z zawarciem umowy kupna-sprzedaży wiążącej obie strony.
  3. Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia, gdyż złożenie zamówienie nie jest równoznaczne z jego przyjęciem.
  4. Przy wprowadzaniu danych osobowych prosimy o podanie numeru telefonu. Ułatwi to kontakt nam i firmie dostarczającej skompletowane zamówienie.

6. ZWROTY TOWARÓW

  1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami każdy klient ma prawo do zwrotu towaru w terminie do 14 dni od daty zakupu bez podania przyczyny i musi ten fakt poprzeć pisemnym oświadczeniem, które należy dołączyć do zwracanego towaru.
  2. Zwracany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania i musi być zapakowany w bezpieczne opakowanie. W przeciwnej sytuacji towar nie zostanie przyjęty.
  3. Koszty dostawy zwracanego towaru pokrywa klient
  4. Po spełnieniu wszystkich wymaganych punktów klientowi zostanie wystawiona faktura korygująca pomniejszona o koszty dostawy jakie poniósł sklep „BROWAR WOŁOMIN”
  5. Po podpisaniu i odesłaniu faktury korygującej przez klienta, wartość faktury korygującej zostanie zwrócona klientowi

7. REKLAMACJE

  1. Jeśli zakupiony towar posiada wady, koszt przesyłki pokrywa sklep „BROWAR WOŁOMIN”
  2. Wadliwy produkt należy wysłać na nasz koszt firmą kurierską po uprzednim kontakcie z naszym sklepem, w przeciwnym razie koszty transportu pokrywa klient
  3. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni roboczych od daty otrzymania wadliwego produktu i są poddawane weryfikacji przez serwis.
  4. Wysyłany produkt powinien być zapakowany w opakowanie producenta lub w opakowanie zastępcze gwarantujące odpowiednią ochronę przy transporcie
  5. Jeśli dostarczony produkt okaże się sprawny lub wada wynikła z winy klienta sklep pobierze opłatę za transport

8. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Dane klientów przekazywane przy rejestracji i zamówieniu przetwarzane są przez ADRIAN MARCIN BUDEK PPUH „RECOMP: z siedzibą w 05-200 Stare Grabie, ul. Szosa Jadowska 182 w celu realizacji zamówienia i informowania o nowościach i promocjach (jeśli klient wyrazi zgodę)
  2. Więcej informacji pod adresem: https://browarwolomin.pl/polityka-prywatnosci/
  3. Sklep „BROWAR WOŁOMIN” nie udostępnia danych klientów innym firmom oraz osobom trzecim.

9. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Klient składający zamówienie akceptuje niniejszy regulamin.
  2. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia jego umieszczenia na stronie https://browarwolomin.pl
  3. Niniejszy regulamin obowiązuje na czas nieokreślony
  4. Sklep „BROWAR WOŁOMIN” zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie.
  5. Sklep „BROWAR WOŁOMINE” nie ponosi odpowiedzialności za przerwy lub problemy w działaniu sklepu wynikłe z przyczyn technicznych (modernizacje, aktualizacje, konserwacje, wymiana serwerów) lub innych przyczyn niezależnych bezpośrednio od sklepu.